BUGHI MAMBO RAG

Oi fi d-ta, domnule, prinţ şi coborâtor direct din nu ştiu câţi domnitori, dar te-ai pişat şi nu te-ai spălat pe mâini…

Eu!?

Da, d-ta, ce te faci că nu ştii, ai umblat cu mâna la daraveră şi pe urmă ai atins căniţa din care bem noi, care nu coborâm din voievozi…

Dar nici nu…

Ba da! De trei zile te urmăresc, domnule prinţ, şi ieri tot aşa ai folosit tineta şi nu te-ai spălat, vrei să ne infectezi pe toţi…

Dacă mă spălam puneam toată mâna pe căniţă…

Da, dar te spălai…

Da nu vezi că nici nu e apă…

Las’ că ştim noi. Ce, ieri n-a fost apă? Şi tot nu te-ai spălat. Ce-ţi zici, pe ăştia lasă să-i ia dracu’ de mitocani…

Îmi atribui gânduri…

Nu ţi-ar fi ruşine!

Ruşine, dacă-i vorba aşa, să-ţi fie dumitale că-mi faci proces de intenţii şi-mi aduci acuzaţii gratuite…

Ba să-ţi fie ţie, cât eşti tu de prinţ, porcule şi măgarule…

Dobi…

Bine ţi-au făcut că te-au băgat aici, aşa meriţi…

…toc împuţit ce eşti!. .

Tăcere, tăcere, domnilor, TĂCERE. Vine cârâitul!

0 Responses to “BUGHI MAMBO RAG”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

